عطرها موادی می‌باشند
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

عطرها موادی می‌باشند که آدم ها برای اینکه خوش رایحه باشند و در نزد سایرافراد مورد قبول از آنان به کار گیری میکنند.اسانس رز:این اسانس یكی از اسانس هایی میباشد كه به مشقت بدست می‌آید چون كه به صورت نمونه 6 بدن گلبرگ رز فقط 1 كیلوگرم اسانس یا این که روغن معطر می‌دهد. با الكل یا این که حلال ها، عصاره گیری میشود واین طریق دو مزیت داراست یكی اینكه طریق ارزانی میباشد و دوما اینكه به بوی گلبرگ نو نزدیك خیس خواهد بود )) مشابه آنچه امروزه در شهر کاشان روغن گل طبیعی محمدی گرفته می‌گردد)).
از بوی رز در سرازیر درمانی ها به کارگیری می گردد چون كه احساس هارمونی و امنیت در بدنمان ساخت می كند و به ما كمك می كند تا به غرورمان مسلط شویم. انرژی دوست داشتن در فكر و عمل هایمان تولید می كند و در كل به قلب ما انرژی نو میبخشد.از سقط جنین ها پرهیز می كند، گرفتگی های عضله‌ها و خون ریزی ها را متوقف می كند، مشكلات قائدگی و یائسگی را حل می كند و شایسته ترین حمابت كننده ی خل وچل در زمان حاملگی میباشد كه بسیار بهتر از حمابت كننده های فیزیكی فعالیت می كند.اسانس لیمو ترش:این رایحه از پوست لیمو ترش بدست میاید و باعث بهبود توان تمركز در اشخاص و نیرو بخشیدن به کار های فرضی وتحریكات عصبی میشود.
بو لیمو ترش بو قابل سفارش برای دور و بر های كار میباشد چون كه جو گوشه و کنار كار را آهسته می كند و سبب ساز می گردد كه از ایرادات انسانی پیشگیری شود همینطور خستگی ، تنبلی و استرس را از میان میبرد و تولید رابطه را در دور و اطراف كار سهل وآسان خیس می كند.
مانند دیگر اعضای خانواده مركبات، لیمو ترش در ضد عفونی كردن اطراف قادر میباشد و در معالجه كم خونی، اسهال، فشا رخون بالا، كلسترول بالا، رماتیسم، بی اشتهایی، سردرد ، خارش و آسم موءثر میباشد.اسانس وانیل:این اسانس از دانه های گیاهی كه در ماداگاسكار و اندونزی پرورش می كند گرفته می گردد خواص درمانی برای پوست داراست به همین برهان در تولید وسایل آرایشی از آن به کار گیری می‌گردد.از نظرروانشناسی داروی ضد افسردگی میباشد چون كه با بوییدن عطرآن حس وقار در اشخاص ایجادمی شود.همینطور از دید فیزیكی نیز فوایدی را به هم پا دارااست كه می قدرت از آنان خواص ضد درد بودن را اسم پیروزی .





:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: